office@sameday.ro / 021 - 637.06.60
0730.240.245 / 0731.440.450
Intrebari frecvente Black Friday

In fiecare an, volumul comenzilor din cadrul celui mai mare eveniment de shopping online creste cosiderabil, motiv pentru care vrem sa iti oferim tot suportul nostru.

 

Ai de primit un colet?
Din momentul in care coletul tau ne este predat de catre expeditor pana in momentul in care ajunge la tine, acesta trece prin mai multe etape. In perioada 16 -30 noiembrie 2018, timpul de livrare este diferit comparativ cu cel cu care esti obisnuit.

Stim ca esti nerabdator sa primesti comanda ta si de aceea, imediat ce aceasta va fi preluata de curier spre livrare, vei primi un SMS cu datele de contact ale acestuia.

Cum urmaresti expedierea ta?

  • Acceseaza link-ul urmator: https://www.sameday.ro/awb-tracking?awb
    Numarul de AWB il poti regasi in contul de client al magazinului online de unde ai facut comanda sau in mesajul primit de la noi.

Cand se actualizeaza statusul expedierii tale?

  • Statusul expedierii tale se actualizeaza in timp real.

Cele mai importante statusuri prin care trece comanda ta:

  1. “Coletul tau se afla in depozitul central” – in acest moment coletul a fost preluat de la expeditor si a ajuns in depozitul central Sameday, urmand sa fie sortat pentru a fi rutat catre destinatia finala
  2. “Coletul tau este in tranzit” – coletul tau a fost preluat din depozitul central Sameday,  urmand sa livrat in agentia locala de livrare
  3. “Coletul tau se afla in depozitul local” – coletul tau a ajuns in depozitul local si urmeaza sa iasa in livrare
  4. “Curierul este in drum spre tine” – ai primit SMS-ul de notificare, urmeaza sa iti livram comanda

Ce se intampla daca nu esti la adresa cand ajunge curierul?

  • Vei primi un SMS in care este mentionat faptul ca ai fost cautat pentru efectuarea livrarii. Stai fara griji, te vom cauta cel putin inca o data pentru a-ti livra comanda.
  • Ne poti contacta pe livechat (www.sameday.ro), pagina oficiala de Facebook Sameday sau pe email la adresa office@sameday.ro pentru a stabili o noua data de livrare.

De cate ori incercam sa iti livram coletul?

  • Incercam sa iti livram coletul de cel putin doua ori in zile diferite. Dupa aceste incercari, coletul va fi stocat in depozitul nostru timp de 5 zile, perioada in care iti poti ridica expedierea de la noi.
    Te rugam sa ne contactezi pentru a-ti pregati comanda, iar noi iti vom transmite prin SMS coordonatele pentru ridicare.

De ce pot aparea intarzieri in livrarea comenzii tale?

  • Adresa ta de livrare este incompleta sau incorecta;
  • Numarul tau de telefon nu este corect;
  • Doresti redirectionare catre o alta adresa;
  • Accesul poate fi dificil pana la usa ta, uneori curierul are nevoie de un cod de acces pentru a putea intra in cladire. Te rugam sa verifici daca ai furnizat aceste informatii, in caz contrar exista posibilitatea sa fie programata o noua incercare de livrare;
  • Conditiile meteorologice;
  • Incercari de livrare nereusite;
  • Erori tehnice temporare;
  • Rutele stabilite de livrare - timpul in care coletul ajunge la tine depinde de localizarea adresei, care se poate regasi la inceputul traseului sau la sfarsitul acestuia;
  • Continutul coletului sau ambalajul acestuia se poate deteriora in procesul de livrare datorita manevrarilor multiple. In acest caz vom solicita expeditorului refacerea comenzii tale;
  • Timpii de livrare in cadrul celui mai mare eveniment de shopping online din Romania nu sunt garantati, dar te asiguram ca noi depunem toate eforturile pentru a efectua livrarea in cel mai scurt timp posibil.